Pages

Monday, October 20, 2008

Prolog aku

9 comments:

DancingQueen said...

go bro!!u have my support all the way!!

shazrol said...

deelaila: Bedebar nih...tq sis. datang k.

alifstyle said...

Dah tengok prolog tu!

Pergh! gempak siot!!I like!!!! can't wait to watch sambungannya. Sangat suka ending muka ngan mata yang tetiba ada cahaya merah. Marveles bro! marveles!

Semoga abang roy berjaya!

Daripada:
Radenputri (yang meminjam id blogspot Alif Firdaus Azis)

shazrol said...

Ermm..ni yang komfius nih! hhee..nak terimakasih kat Nani ke or Alif Style..hehe. Terimaksaih ye diatas segala sokongan ye Nani.Abg Roy pun bedoba nih! doakan k.

Cahaya merah tu baru teaser je...tunggu cahaya yang sebenarnya.

Alif tq kerana pinjamkan Id :)

alifstyle said...

bro, aku admire dengan konsep kau. Best siot! Lepas ni boleh buat Jenglot pula. :)

- real alifstyle

shazrol said...

Alifstyle: Gue pun admire your job juga bro! Jom kita sama2 layan kepala pergi ke arah yang lebih hebat!

tqvm Alifstlye,kau benar2 buat aku percaya yang manusia sebenarnya boleh terbang.

Ajami Hashim said...
This comment has been removed by the author.
Ajami Hashim said...

peh!!! suma gempak2 nih! malu lak dgn poster gua!!!

igt lagik sama bicaraskrip tak? huhu!

p/s: sori komen atas td guna user gmail ahaks!

shazrol said...

ajami: hehe salam.Mula2 aku mengenal blog,bicaraskrip lah kenalan yang terawal.Tak caya tgk kat list geng aku tu :)