Pages

Friday, May 08, 2009

Aku & UCSI University

Aku di jemput oleh Pn Hazlin kita ni untuk sessi presentation final untuk pelajarnya di UCSI Unirversity Kuala Lumpur. Mereka dipertanggungjawabkan untuk membuat sebuah short film lepas tu ditanyangkan untuk pemarkahan dan kritik. Diorang ni bagus, tidak mengongkong minda diaorang yelah maybe ada 2-3 pelajar tersebut bukan dari Malaysia so adalah teknologi transfer disitu. Tapi itu hanyalah sebab kecil mungkin. Masing-masing handak yang terbaik, satu persatu pertanyaan yang disoal oleh mereka apakah pendapat pensyarah dan saya tentang prestasi diri mereka, adakah mereka bagus dan apa yang kurang.(aku mengharapkan itu juga pada student aku). Tapi yelahkan orang kita ni pemalu, heh.Tahniah juga kepada tenaga pengajar iron lady kita Pn Hazlin yeah! keep on the great work!. Semoga berjaya kalian semua. Terima kasih diatas jemputan.

Ingin membuat satu shorts berbahasa melayu- cina lah rasanya...

2 comments:

ayie said...

assalamualaikum sahabat...apa kabo? lama tak jumpe. mcm mana skang nie roy? bile leh lepak2 lagi nie...yer la org bz ler kata kan...payah nak jumpe dah nie... sila2 la jenguk blog ayie lak http://homeworkcollection.blogspot.com/

shazrol said...

ayie:waalaikumsalam...baik bro. busy lah skit sebab filem dah nak start.cian org sebelah tu di blurkan hehe..