Pages

Monday, August 17, 2009

Semangat Adiwira-1


Bismillah...
3 tahun akhirnya menjadi kenyataan,aku lihat watak tersebut,aku pegang senjata-senjatanya,aku rasai semangatnya. ADIWIRA telah selamat menjalankan penganmbarannya pada 10 Ogos yang lalu hingga 15 Ogos tertera mengikut jadual walaupun masa sebenar termasuk hari rekaan set dan clearance ialah 2 minggu. Sekarang hanya menunggu untuk masuk didalam bilik editing serta kerja2 CGI dan penghasilan skor muzik.

Perang Merah tangkas beraksi menahan serangan Perang Hitam yang mulanya hanya terlukis pada storyboard menjadi kenyataan di monitor 16:9. Seorang budak cacat berkerusi roda yang bernama Putra juga nyata didepan mata. Susah nak kata perasaan yang aku rasa, lebih-lebih lagi melihat krew-krew produksi bersemangat menyumbang karya. Syukur.

Bersambung...

4 comments:

Contramen said...

dinanti..

shazrol said...

contramen:thank you bro :)

Pekin said...

best!sama2 kita berjuang untuk sesuatu yang pasti sampai.

rozinorazali said...

dah siap aku mahu nonton...
jgn lupa invite aku roy...