Pages

Tuesday, April 21, 2009

Pertemuan daun pisang menjanjikan "sesuatu"


Kalau korang pernah main bola masa kat kampung ada istilah "curi ayam" haa..ini lah origin dia.

"Aku kalau pasal makan tak kan tolak"jawapan spontan Aie Sulong. Aku juga akan menggunakan ayat yang sama sekiranya ada sahabat yang mengajak aku keluar makan tengah hari. Lebih kuat lagi nafsu makan kalau alasnya hanya menggunakan daun pisang. Persefahaman telah dicapai tentang agenda yang ingin disuarakan walaupun 99% minda tertumpu pada juadah masing-masing yang tersergam indah didepan mata. Allah humma bariklana fiima rozaqtana waqiina azarbannar..amiinn..

3 comments:

cikceriacorner said...

salam..
abg roy..bestnye..mkn ngan daun pisang..pastu aromanya musti..pehhhh..bestkan..heheh..ayam tu nampak best..heheh..siap kwn abg roy nak curik2 ek..heehe

gayour said...

ah, blah la! tak adenye sedap makan atas daun pisang. yang penting masakan tu. kalo sedap, makan kat alas apappun sedap. bukan pasal atas daun pisang! gua bangkang! gua bantah! apatah lagi lu makan dengan encik shaari sulong tanpa menjemput gua. ARGHHHHHHHH!

shazrol said...

ez:Jangan dengar cakap abg yang rambut panjang kat bawah tuh!heh dia jeles. Yang nak curik ayam saya tu dia lah kartunis,ar director dan pencipta lagenda "aku dan sesuatu" pemakan orangnya.

Gayour: Jeles,jeles,jeleessss...har!har!har!